Leveranstid
Standard emot tid (från det datum när du betalar med framgång) = skräddarsy tid (cirka 12-15 Kalender dagar) + frakt tid (ca 5-8 Kalender dagar).

Leverans guide
För att bättre kommunicera med dig, vänligen ange en giltig e-postadress och kontrollera e-post efter att du har köpt för uppdaterad information. När du har gjort din beställning kommer du att kontaktas via e-post för att bekräfta din beställning. Om faktureringsadressen är en P. O. Box, då måste du ge oss en fysisk adress via e-post.
Sraktkostnaden
Vår fraktkostnad är baserad på olika resmål och paketvikt. Om du behöver en exakt summa, besök kundvagn och sedan ange din destination för att få en leverans uppskattning.
Följa din beställning
Du kan kontrollera din beställningsinformation på denna länk.
Vi samarbetar med ett antal välrenommerade rederier för de destinationer vi service inklusive DHL, TNT, UPS, FedEx, USPS och så vidare. När order utskick, skickar vi spåra nummer så att du kan följa statusen.
Här är länkarna till alla leverans företag vi använder så att du kan spåra din beställning
DHL: http://www.dhl.se/content/se/sv.html
UPS: http://www.ups.com/tracking/tracking.html
TNT: http://www.tnt.com/express/sv_se/site/home.html
FedEx: http://www.fedex.com/se/
USPS: https://www.usps.com
Internationella leveranspolitiken (Fartyg i hela världen)
För den internationella ordningen, är du säker på att njuta av en snabb och professionell service på grund av vårt långsiktiga partnerskap med DHL, UPS, TNT, FedEx osv, alltså, även världs omfattande leverans och paketering till USA, Storbritannien, Kanada, Australien och så den, är säkra utan skador på grund av de välutbildade grejer.
1.Vilka betalningsmetoder kan jag använda vid betalning?
Vi accepterar för närvarande betalning via kredit- och betalkort.
2. Hur kan jag kontrollera status på min orden?
Om du vill spåra statusen på din order kan du se det detaljard information om din order under Mina sidor, besök orderstatus.
3. Hur är det med moms?
De produktpriserna som du ser inkluderar moms och andra avgifter.
OBS: Tänk dock på att du kan komma att få betala en tullskatt i vissa länder. För mer information gällande detta ber vi dig kontakta ditt lokala tullkontor för ytterligare information.
4. Vart skickar ni?
Vi skickar över hela världen. Det kan finnas särskilda platser i världen som på grund av särskilda omständigheter kan göra att vi kan behöva mer information för att kunna skicka dit, men i så fall kommer vi att att kontakta dig snarast möjligt.
5. Vilken typ av garanti/er erbjuder ni på era produkter?
Vi säljer produkter som vi anser vara av hög kvalitet och innan varje leverans gör vår personal en detaljerad kontroll för att vi ska kunna säkerställa och hålla en hög kvalitet och för att säkerställa att vi aldrig skickar ut skadade eller felaktiga varor.
6. Varför är klänningens pris lägre på fakturan än vad jag faktiskt betalar?
För att undvika den särskilda importskatten skriver vi alltid ett lägre pris på fakturan för att våra kunder inte ska behöva betala en dyr importskatt
7. Har jag någon ångerrätt?
Om du av någon anledning vill returnera varan måste du kontakta kundtjänst inom sju dagar. Om produkten kommer i ett skadat eller felaktigt skick har du självklart rätt att få pengarna tillbaka. Om varan däremot har levererats I gott skick kommer vi inte att kunna ta emot din retur. Var dock medveten om att det är du som kund som star för returkostnaden vid eventuell retur.
8. Hur stor är fraktkostnaden?
Fraktkostnader varierar från land till land och det är också beroende på vikten på de objekt du beställer. Men du kan se vad den aktuella fraktkostnaden blir om du går till kassan I shopen.
9. Hur lång är leveranstiden?
Den normala leveranstiden är ca 3-4 veckor från dess att du har betalt. Sytid beräknas ta 14-17 dagar och frakttiden beräknas ta 3-7 dagar.
10. På vilket sätt skiljer sig vår webbbutik från andra webbutiker?
Vår butik går rätt till grunden för att kunna erbjuda vackra klänningar. De klänningar som vi säljer är av samma höga kvalitet som de designerklänningar som säljs i de traditionella och finsalongerna. Även om vi inte säljer "designermärkta" klänningar, får du fortfarande en vacker brudklänning till ett humant pris
11. Varför tas min kundvagn bort när jag försvinner från hemsidan?
För att ha tillgång till vår webbbutik måste din webbläsare tillåta cookies. Detta för att bearbeta vissa data och om du inte kan lägga till produkter i varukorgen eller om produkter försinner från din kunvagn kan det bero på att du har inaktiverat cookies.
12. Varför misslyckas min betalning och hur löser jag det?
Vi har en strikt säkerhetskontroll innan du går igenom för det internationella betalningssystemet. Om ditt betalkort har hög risk för säkerhet materia kan vi där neka din betalning. I allmänhet kan du inte betala vid det första försöket eftersom säkerheten är så hög. Om du däremot har testat flera gånger och det fortfarande inte fungerar kan du kontakta oss för att få mer hjälp.
13. Kan jag få en klänning som är specialsydd för mig om jag är gravid?
Ja, vi specialsyr alla våra klänningar. Vi rekommenderar att du berättar vad du har för storlek ungefär en månad före bröllopet och sedan kan vi specialsy en klänning som passar just dig.
14. Är storlekerna baserade på brittiska eller amerikanska storlekar? Hur är jag säker på att jag beställer rätt storlek?
Vår storlekstabell är gjord på våra egna mått som skiljer sig både från den britiska och från den amerikanska storlektstabellen. Detta innebär att du måste följa vår storlekstabell för att kunna välja rätt storlek. Du kan också kolla inmätningsguide som vi hänvisar till som guidar dig i hur du gör en professionell mätning. Om du är osäker på vilken storlek du ska välja rekommenderar vi starkt att du väljer den anpassade storleken. Var dock med att en mättning och fyll i exakta måt när du gör en en beställning.
15. Vad jag gör jag om jag vill ha en kortare klänning? Hur anger jag det?
Var noga med att mät dig noggrant och välj den storlek som passar dig bäst. Om du skulle vilja ha en kortare klänning ber vi dig ange det i notisrutan när du gör din beställning.
16. Vad gör jag om jag vill göra några ändringar på klänningen som att till exempel lägga om band? Måste jag betala för det?
Ja, det kan hända att du behöver betala extra för att göra ändringar. Det beror dock på vad det gäller så tveka inte att kontakta oss om du skulle vilja göra några ändringar.
17. Om jag beställer en klänning i en standardstorlek, kan jag lämna tillbaka den om den inte passar eller om jag helt enkelt ångrat mitt köp?
Om vi skickar fel klänning eller om den har skadats under frakten kommer vi se till att erbjuda dig en ny klänning som motsvarar dina förväntningar. Men att lämna tillbaka en klänning utan egentlig anledning är inte acceptabelt. Var därför noga när du mäter dig och se till att du väljer rätt storlek enligt vår storlekstabell. Varje klänning som beställs är helt unik och görs från början helt enligt dina specifikationer. Våra skräddare kommer helt enkelt att göra den perfekta klänningen för just dig.
18. Kan jag ändra färg eller storlek efter att jag genomfört en betalning?
Ja, om du kontaktar oss inom 12 timmar efter att du har slutfört din betalning är det möjligt att ändra färg och/eller storlek. .