Return Politik

Notera: Läs följande återvändande noggrant innan du gör en beställning. Du godkänner våra Ångerrätt som standard en gång att köpa på vår webbplats framgångsrikt. Vi har underlined or color-highlighted några viktiga villkor. Denna policy gäller showdress.se.

0. Återgång politik i korthet

0.1. Du kan få återbetalning för defekta, skadade eller Mis-sända objekt, storlek Avvikelse och färgmatchningsproblem , etc.

0.2. Ni måste förstå att klänningar som inte passar ordentligt, men i enlighet med specifikationerna du beställt inte kan returneras eller bytas.

0.3. Det är inte tillåtet att byta eller återbetalning för situationen för "Allt är rätt, men jag gillar inte".

Notera: För detaljerad returpolicy , vänligen läs följande policy noggrant.

1. General Return Policies

1.1. Vi återbetalar inte villkorslöst. Du måste ge bilderna för att bevisa problemen som beskrivs som möjligt och vi har tagit bilder av klänningar före leverans för att undvika bedrägerier.

1.2. Kontakta vår Customer Service att inleda processen för återvändande inom 7 dagar efter häleri ditt objekt (s).

1.3. Vi tar endast emot produkter i sitt ursprungliga skick, och Vi kan inte bearbeta några produkter som returneras utan vårt godkännande. Om du vill returnera någon eller alla delar av din beställning måste du kontakta kundtjänst på Kontakta oss och få en "Product Return" form som måste ingå i paketet. Eventuella returer utan vårt godkännande kan inte få någon återbetalning eller utbyte.

1.4. Mis-levereras produkter: När vi har bekräftat dina mis-levereras post (punkt levereras inte beställda) kommer vi att ansvara för post utbyte. Du kan också returnera produkten och få en full återbetalning.

1.5. färg Fel: Om färgen på mottagna objektet är inte vad du beställt, då du är kvalificerad att få en full återbetalning.

Vänligen notera att Vi kommer inte att acceptera några tillbaka objekt av färgskillnaden som orsakas av din bildskärm eller väder.

2. Annullering Policies

Vi förstår att det är en mycket viktig åtagande att beställa en klänning för ditt speciella tillfälle, och vår avbokningsregler skapades med med detta i åtanke. Det är dock viktigt att notera att våra klänningar görs på beställning, och när skräddarsy processen har börjat de material som inte kan återanvändas. Den goda nyheten är att efter din beställning, det finns fortfarande tid för dig att ändra dig. För ytterligare information, se vår avbokningsregler nedan.

2.1. Obetalda order kommer att annulleras automatiskt efter 3 dagar. Vi får hundratals testorder varje dag som våra medlemmar använder för att citera vissa innehållet i kundvagnen och spara fakturan för senare användning.

2.2. Beställningar annulleras inom 6 timmar efter bekräftelse betalning kommer att vara berättigad till full återbetalning.

2.3. Beställningar annulleras 6 till 12 timmar efter bekräftelse betalning kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning bestående av hela fraktkostnaden och 90% av produktens inköpspris , för att täcka materialkostnaden.

2.4. Beställningar annulleras 12 till 24 timmar efter bekräftelse betalning kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning bestående av hela fraktkostnaden och 70% av produktens inköpspris , i syfte att täcka materialkostnader och nödvändiga arbetskostnader.

2.5. Order avbokning mer än 24 timmar efter bekräftelse betalning kommer att vara berättigade till en partiell återbetalning (50% av produktens inköpspriset på de flesta, den exakta bidraget beror på avbryta tid) bestående av hela fraktkostnaden.

2.6. När din beställning har skickats, kan det inte längre ställas in.

2.7. Beställningar som inte betalas inom 72 timmar kommer automatiskt att annulleras av vårt system.

Om du vill annullera beställningen klickar Kontakta oss att fortsätta.

3. Återvända för ersättning eller återbetalning

Din tillfredsställelse är av yttersta vikt att vårt team. Vid ankomsten av ditt paket, föreslås det att du kontrollera och se till klänningen har gjorts i enlighet med din beställning specifikationer. Försök på din klänning så fort som möjligt utan att ändra, ta bort taggarna, eller tvätta klänningen.

Om du återvänder eller utbyta klänningar eller tillbehör, se till att de är i sina ursprungliga villkor - oanvända, otvättade, oförändrad , oskadade, rena, fria från ludd och hår och med taggar intakt och fäst.

3.1. Defekta, skadade eller Mis-sända objekt

Du är kvalificerad till få en full återbetalning om dina varor är defekta, skadade eller felaktig leverans. Om du tror att dina artiklar har skadats under leverans, måste du först få "Proof of Damage" dokumentation från din leverans bärare, som måste ingå i din tillbaka förpackningen.

Om du vill att återbetala , kommer du behöver för att täcka kostnaderna för transporten av produkten tillbaka till oss. Efter återkomsten klänningen kommer vi inspektera klänning för att säkerställa att felet var vårt ansvar, på vilken vi kommer att erbjuda dig en fullständig återbetalning inom 16-20 dagar. Men om felet ligger inom ovan nämnda 10% skillnad, vi kan bara erbjuda en partiell återbetalning av 20% -50%. Vi hoppas att ni kan förstå.

3.2. Dimensionering och Monterings frågor

Som alla våra klänningar är handsydda och kundanpassade, den färdiga kappan kan variera med ungefär en tum i endera riktningen av de angivna mätningarna. För att säkerställa att din klänning fortfarande kommer att passa dig perfekt, har våra skräddare skapat alla våra klänningar med extra tyg i sömmarna för att göra mindre storlek ändringar.

3.2.1. Storlek Avvikelse

Om din klänning storlek skiljer sig från specifikationerna för din beställning av mer än en tum, är du välkommen att välja mellan följande alternativ:

Du uppmanas att hitta en lokal skräddare att göra justeringar. I detta fall kommer vi att ersätta dig för upp till 10% av produktpriset som skräddarsy kostnader. Om du väljer det här alternativet, kom ihåg att begära ett kvitto från skräddaren som en kopia av denna skall lämnas när begär ersättning.

Det är tillåtet att skicka tillbaka klänningen gratis förändringar, men du behöver betala för fram och tillbaka frakt. (Utan kundtjänstavdelningar bekräftelse, accepterar vi inte ditt fall.)

3.2.2. Dress är den storlek du beställt men inte passar

Ni måste förstå att klänningar som inte passar ordentligt, men i enlighet med specifikationerna du beställt inte kan returneras eller bytas.

Du kan gå till en lokal skräddare eller en professionell sömmerska för att ha klänningen storlek på egen bekostnad.

Observera att om din beställning specifikationer skiljer sig alltför mycket från den slutliga dimensionering begäran kan åter dimensionering inte vara möjligt.

Notera: Vi accepterar inte någon avkastning eller återbetalning om storleken är rätt enligt din egen orderinformation som faktiskt mäts i fel storlek själv. Vi föreslår att du anpassat din storlek men inte välja standardstorlek , och göra mätningar av en professionell lokal skräddare.

3.3. färg Mismatch

Inställningarna för datorskärmen kan ändra färgen på bilderna som visas på vår webbplats. Svag kromatisk aberration på din klänning och den färg som visas på skärmen får inte innebära att klänningen är defekt eller felaktig leverans. Men om du är säker på att du har fått varan i fel färg, kontakta Kundtjänst för att se om en retur eller återbetalning är möjlig.

Notera: Vi accepterar inte någon avkastning eller återbetalning om färgen är rätt enligt din färg information om beställningen. Om du älskar den färg som visas på bilderna, välj alternativet: "visas som bild" men inte den färg du tänka på dig.

4. Särskilda Policies

4.1. Vänligen notera att poster returneras i oacceptabelt skick kommer inte att behandlas som bidrag och kommer att skickas tillbaka till dig.

4.2. Om din avkastning eller återbetalning accepteras, kommer vi att skicka en returadress . Vänligen inte återvänder till vårt företag adresser eller adresser på Express "shipping från". Vår QC avdelning kommer att kontrollera de objekt du tillbaka men inte huvud företag, auktoriserade butiker eller fabriker. Om du återvänder till fel adress, kommer objektet att skickas tillbaka till dig.

4.3. Om du väljer "Rush ordning" i vår webbplats, the Rush Order Avgift kommer inte att återbetalas.

4.4. Kunderna bära frakten för returer när returer, utbyten eller återbetalningar accepteras.

4.5. Alla PayPal kan endast återbetalas via PayPal, kommer alla kreditkort betalning endast återbetalas till den ursprungliga kreditkort.

4.6. Observera skräddarsydda klänningar kan inte vara 100% samma som en våra modeller bära, på grund av olika figurer, mätningar, färger, etc. Vänligen köper inte om du bryr dig om detta.

5. Return Process

5.1. Lämna in en begäran avkastning på Kontakta oss till kundtjänst inom 7 dagar vid mottagandet din beställning. Bifoga en förklaring och fotografier anger orsaken till din retur.

Observera att avkastningen inte kommer att accepteras utan godkännande från vår kundtjänst.

5.2. När vår kundtjänst har godkänt din begäran kommer vi att förse dig med returadress samt en produkt Return Form som måste fyllas i och medföljer retur. Vänligen skicka objektet (s) via ditt lokala postkontor inom 3-5 arbetsdagar när du har fått formen. Inkludera produkt Return Form med din retur. Använd inte kurir byrå som UPS, DHL eller FedEx att returnera paketet eftersom vi inte kommer att betala för den anpassade avgift som kan orsakas.

5.3. En gång fick på vår anläggning, kommer din retur behandlas i inom 24 timmar. När du kommer tillbaka har bekräftats och inspekteras, kan det ta upp till två fakturering cykler för att sättas in på ditt konto.